Skoltaro is op zoek naar jou

Skoltaro is altijd op zoek naar vrijwilligers die een bijdrage kunnen leveren aan onze vereniging.

Hieronder staan onze vacatures. Is dit niet wat je zoekt, geen punt. Wij horen graag hoe jij een bijdrage zou willen leveren aan onze vereniging. Stuur voor vragen of aanmelding een mail naar Skoltaro, klik hier.

Als je als vrijwilliger wilt meehelpen bij Skoltaro, moet je een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen. Deze kun je gratis aanvragen via Skoltaro, wij helpen je hiermee. Voor meer informatie over de VOG, klik hier.

Leiding  BEVERS

Skoltaro is op zoek naar enthousiaste leiding voor de speltak bevers. Lijkt het je leuk om de bevers een nieuw leven in te blazen, neem dan voor meer informatie contact op met de groepsbegeleider.

De bevers zijn jongens en meisjes van 5 t/m 7 jaar die elke zaterdag van 15.00 - 16.30 uur in het Slingebos bij elkaar komen. Speciale opkomsten kunnen ook eens 's-morgens, 's-avonds of tijdens een heel weekend plaats vinden.

Activiteiten bestaan o.a. uit: Spelletjes, creatieve bezigheden en actief in het bos zijn.

Blokhut beheer

Skoltaro is op zoek naar een of meerdere "Handige Harries", die het leuk vinden om onze blokhutten te onderhouden en op te knappen.

Het is belangrijk dat de blokhutten een veilige omgeving blijven voor onze leden en huurders.

Vindt je het leuk om te klussen en zou je Skoltaro hiermee willen helpen, klik dan hier en meld je aan.

Leiding speltakken

Voor de verschillende speltakken, zijn wij  op zoek naar mensen die leiding willen geven.

Heb je interesse om mee te draaien binnen ons leiding team, klik dan hier en meld je aan.

bestuurs leden

Skoltaro is op zoek naar mensen die onze scouting club creatief en actief kunnen ondersteunen.

Zou je Skoltaro op eigen wijze willen ondersteunen binnen het bestuur, neem dan eens contact op en kom eens een keer kijken, welke mogelijkheden er zijn.