Huur voorwaarden

• Skoltaro verhuurt zijn blokhutten voornamelijk aan andere Scouting verenigingen.
  • Uitzonderingen kunnen gemaakt worden voor andere verenigingen  / stichtingen, zolang het gebruik anders is dan het houden van feesten, partijen, barbecues etc. De nadruk ligt op een nuttig, verantwoord en vredig gebruik.
  • Het meubilair dient op dezelfde plek te worden achtergelaten als u het aantrof. De koelkast mag niet worden verplaatst.
  • Het is verboden zich op het terrein van de begraafplaats te bevinden, alsmede de sloot die dit terrein markeert.
  • Een kampvuur mag gestookt worden van sprokkelhout uit het bos. Maak van het kampvuur geen paasvuur. Het vuur dient ten alle tijde onder toezicht van een volwassene te zijn. Verwijder afvalresten.
  • Het hout in en om het pioniershoutgebouw is eigendom van Scouting Skoltaro Eibergen. Het is verboden hout weg te nemen in en om het pioniershoutgebouw.
  • Open vuur is toegestaan in de kampvuurkuil. Stoken mag alleen met sprokkelhout. Voor het stoken dient de verordening te worden gevolgd. Bij fase 1 mag gestookt worden, bij Fase 2 niet, dan geld een stookverbod. Zie verder de regels voor het gebruik van de kampvuurkuil in de blokhut. http://www.natuurbrandrisico.nl/
  • Bij oplevering dient de kampvuurkuil schoongemaakt opgeleverd te worden.
  • Er dient zorgvuldig om te worden gegaan met de natuur. Vernieling van natuur is niet toegestaan. Dus niet hakken, snijden, of zagen in levend hout.
  • Auto's, caravans en campers zijn niet toegestaan op het terrein. Bij aantreffen van motorvoertuigen op het terrein wordt de borg ingehouden.
  • In overleg is het in bepaalde gevallen mogelijk de beschikking te krijgen over 2 blokhutten.
  • Op zaterdagen tussen 13.30 en 17.00 uur, in het scoutingseizoen, is het bos gereserveerd voor Skoltaro. Scouting is het hoofddoel van de locatie en u wordt dan ook verzocht om tijdens de opkomst het terrein van Skoltaro te verlaten.
  • De verhuurder heeft ten alle tijde het recht op toegang tot de accommodatie. Bij ernstige misdragingen en geluidsoverlast kan u de toegang tot de accommodatie worden ontzegt. U dient dan de accommodatie onmiddellijk te verlaten.

Ontbindende voorwaarden

• Als de borg en/of huur niet is betaald voor de uiterste betaaldatum, houdt Skoltaro zich het recht voor om de blokhut opnieuw aan te bieden voor verhuur. De reservering zal dan vervallen. Indien de blokhut nog vrij is, kan in overleg met de blokhutverhuurder alsnog binnen een door Skoltaro te bepalen termijn, de huur en de borg worden voldaan. Als de betaling is bijgeschreven op de afgesproken datum, is de blokhut weer voor u gereserveerd.
  • Indien u de huur opzegt binnen een periode van twee weken voor aanvang van de huurdatum, zal een bedrag van € 50,- in rekening worden gebracht.